sobota, 2 kwietnia 2016

Dziesiejsze "mini" zakupy

Witam po raz kolejny dzisiejszego dnia!!

Jako, iż dziś dzień był piękny i słoneczny a do tego wolny to na chwilkę wstąpiłam sobie do lumpeksu i oto tak na świeżo moje zdobycze!
Dzisiaj bardziej będzie moja mama uradowana niż ja, ponieważ to dla niej udało mi się znaleźć śliczne nowe spodnie z metką i marynarkę.
Dla siebie znalazłam również prześliczną marynarkę która będzie idealna do noszenia na co dzień, pasuje i do spodni i spódniczki, a nawet sukienki :)

Podsumowując moje dzisiejsze zakupy:

Spodnie next z metką (cena na metce 49Euro) ja zapłaciłam 4zł
Marynarka Zara stan idealny - cena 4zł
Marynarka Zara stan idealny - cena 4zł 












Pozdrawiam!
C.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

O mnie

Uwielbiam ubrania, uwielbiam tworzyć przeróżne stylizacje. Wielką radość sprawia mi stworzenie stylizacji która będzie modna i tania.